1) Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak
Denizbank ve Yapı Kredi bankası hesaplarımızdan (TL) herhangi birine yapabilirsiniz
2) Sitemimiz üzerinden kredi kartlarınız ile
Sitemizde ödeme seçeneklerinde belirtilen kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkânlarımızdan yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir. Muhtemel sipariş iptali veya stok sorunları nedeniyle sipariş iptallerinde kredi kartınıza para iadesi bankanın durumuna göre en kısa sürede yapılacaktır, bir gecikme yaşanırsa size bilgi verilecektir.
3) Teslimat
Sipariş etmiş olduğunuz ürünleri en kısa sürede kargoya vermeye özen gösterilmektedir. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir. Kişiye özel siparişlerinizde ürün özelliklerine göre süreler değişmektedir.
Ürün teslimatının aksamadan gerçekleştirilebilmesi için lütfen gün içinde bulunduğunuz yerin adresini teslimat adresi olarak bildiriniz.
Talepleriniz sipariş sonunda belirlemiş olduğunuz teslimat tipine göre hazırlanmak üzere işleme alınacaktır. Ankara merkezli şirketimizden ürünler anlaşmalı kargo firmasıyla gönderilecektir. Siparişleriniz onaylandıktan sonra en geç 5 (beş) iş günü sonunda Kargo firmasına teslim edilir.
Müşteri temsilcimize danışarak değişik teslimat şartları konusunda görüşebilirsiniz. Ayrıca kargo teslimatları sadece Türkiye için geçerlidir
4) Ödeme Takibi
Söz konusu sistem herhangi bir sorun nedeni ile işlemi gerçekleştiremiyorsa ödeme sayfası sonucunda ziyaretçimiz bu durumdan haberdar edilmektedir.
Belirtilen adreste herhangi bir hata durumunda teslimatı gerçekleşemeyen sipariş ile ilgili olarak siparişi veren ile bağlantı kurulmaktadır.
Ziyaretçimiz tarafından belirtilen e-posta adresinin geçerliliği siparişin aktarılmasını takiben gönderilen otomatik e-posta ile teyit edilmektedir.
Teslimatın gerçekleşmesi konusunda müşteri kadar kredi kartı sistemini kullandığımız bankaya karşı da sorumluluğumuz söz konusudur.
Lütfen dikkat ediniz!
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar olduğunu düşünüyorsanız kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız.
Robot ve aksesuarları kutu içindeki poşetlerinden/ambalajlarından çıkarıldığı taktirde ürün geri alınamaz.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiği kabul edilmektedir.
Ürün hasarlı ise: Hazırlamış olduğunuz tutanağı en kısa zamanda 03124724767 numaralı telefona bildirin ve durumu info@ladybugs.com.tr mail adresine bildiriniz.
Bu işlemleri gerçekleştirdiğiniz takdirde paketinizle ilgili çalışmalara başlayarak, en kısa zamanda teslimatın tekrarlanmasını sağlayacağız.
Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili çalışmalarımızda bize yardımcı olmuş olursunuz.